fredag 21 november 2014

Det första inlägget från mitt nya liv





Det första inlägget från mitt nya liv.

En ny era i mitt fortsatta liv har tagit sin början.
Efter ett långt  och intressant arbetsliv har jag nu gått på långledigt ett par år i förtid.
Tanken med det är att hinna njuta av de kreativa och underbara aktiviteter som jag älskar, men inte har haft så mycket tid att hinna ägna mig åt. Samvaro med vänner och familj är också något som jag ser fram emot att kunna få bättre möjligheter till.
Så vi får se hur utvecklingen av denna blogg fortskrider. Jag antar att bilddokumentationen kommer att dominera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år och nya möjligheter 2024

Efter en tids uppehåll från målandet känns det nu inspirerande igen. Testar lite nya tekniker och det är alltid spännande. ...